بزرگ ترین کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
مشهد، میدان جانباز، برج پاژ، ساختمان اداری ۱، طبقه ۶، واحد ۶۱۴
دستگاه تصفیه آب بخریم یا نخریم؟

دستگاه های تصفیه کننده آب بخریم یا نخریم؟

پزشکان توصیه دارند که افراد باید روزانه برای سلامتی خود هشت لیوان آب بنوشند. با توجه به این موضوع، خوردن آب آشامیدنی سالم یکی از موارد مهم به حساب می‌آید. برای این امر افراد این سوال را دارند که دستگاه تصفیه آب بخریم یا نخریم؟ بسیاری تصور می‌کنند که چون آب در تصفیه خانه‌های شهری پاکسازی و تصفیه می‌شود، دیگر نیازی به تصفیه مجدد آن نیست؛ این تصور به طور کامل اشتباه است و آب باید با دستگاه تصفیه آب خانگی هم تصفیه شوند. تصفیه اصولی آب شهری و از بین بردن کلیه آلودگی‌های آن، یکی از کارهای بسیار پر هزینه برای دولت‌ها محسوب می‌شود. به همین دلیل دولت‌ها برای پرداخت هزینه کمتر، این کار را با روش‌های ساده و منسوخ انجام می‌دهند.
آنچه در این مقاله می خوانیم:

خرید دستگاه تصفیه آب یکی از گزینه های پیش‌ رو خانواده ها

اغلب افراد بر این تصور هستند که آب داخل لوله تصفيه شده است و دیگر نیازی به استفاده از دستگاه تصفیه آب نيست. همچنین برخی می‌گویند که در صورت لزوم می‌توان با خريد آب معدنی، نياز خود به آب آشامیدنی سالم‌تر را برطرف کرد. اما باید گفت که آب‌های لوله‌کشی شهری از استاندارد لازم برخوردار نیستند. همچنین خريد مداوم بطر‌ی‌های آب معدنی هم برای افراد مقرون به صرفه نيست. بنابراين خريد دستگاه‌های تصفیه آب، گزينه‌ای است که به مرور زمان از سوی برخی خانواده‌ها روی ميز قرار می‌گیرد.

در امان بودن از برخی بیماری ها با دستگاه تصفیه آب

افرادی که بر سر دوراهی دستگاه تصفیه آب بخریم یا نخریم؟ هستند، باید بدانند که آب یک عنصر مهم در زندگی انسان به شمار می‌رود و افراد با نوشیدن آب سالم و خالص از بسیاری بیماری‌ها مانند سنگ کلیه در امان خواهند بود. با توجه به این موضوع، متاسفانه امروزه آب‌های لوله‌کشی شهری آلوده بوده و آلاینده‌هایی مانند شن، ماسه، گل‌ولای، نیتریت و نیترات، کلر و کلراید در آب‌های لوله‌کشی وجود دارد؛ چرا که بستر مناسبی برای تصفیه‌ خانه‌ ها وجود ندارد. بر همین اساس می‌توان گفت که وجود دستگاه تصفیه آب در هر خانه‌ای امری بسیار ضروری است.

فواید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

براساس تحقیقاتی که در اغلب دنیا از جمله ایران انجام شده متاسفانه آب‌های لوله‌کشی شهری آلاینده‌های بسیاری دارند. در برخی مواقع سیستم‌های تصفیه‌خانه‌ها برای از بین بردن این آلاینده‌ها از کلر استفاده کرده که تا حدودی از ویروس‌ها و آلودگی‌ها جلوگیری می‌کند. علی‌رغم این موضوع کلر در آب باقی مانده که این یک کار بسیار خطرناک است؛ چرا که کلر خود به تنهایی یک ماده سمی برای بدن انسان به حساب می‌آید.

دستگاه‌های تصفیه آب از انواع مختلفی از فیلتر تصفیه آب برای حذف آلاینده‌های آب استفاده می‌کنند؛ وجود این فیلترها تاثیر بسیاری در گیرکردن ذرات بسیار ریز و وجود آن‌ها در آب آشامیدنی دارند.

املاح مفید آب
مطالعه بیشتر

دستگاه‌های تصفیه آب تنوع بسیاری داشته و دارای استاندارد جهانی NSF ، WATER QUALITY هستند که قابلیت نصب بر یخچال‌های ساید را هم دارند. با داشتن یک دستگاه تصفیه آب به داشتن پوستی سالم و جلوگیری از ناراحتی‌های گوارشی در خود و خانواده کمک خواهید کرد.

استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس در دستگاه تصفیه آب

با وجود به کار بردن تکنولوژی اسمز معکوس در دستگاه‌های تصفیه آب، دیگر افراد در پاسخ به سوال دستگاه تصفیه آب بخریم یا نخریم؟ خواهند گفت که خرید آن امری ضروری است. این دستگاه‌ها به دلیل به کار رفتن تکنولوژی اسمز معکوس در آن‌ها علاوه بر حذف تمامی ناخالصی‌ها، نیترات، نیتریت، گازهای سمی و ترکیبات کلردار تمام مواد معدنی و املاح مورد نیاز را هم به آب اضافه می‌کنند. لذا شما با خرید انواع دستگاه تصفیه آب، در کنار فیلتر مینرال یا مواد معدنی از دیگر فیلترهای مکمل مانند، فیلتر قلیایی یا اکسیژن‌ساز می‌توانید برای بهبود کیفیت آب هم استفاده کنید.

آشامیدن آب با کیفیت با خرید دستگاه تصفیه آب

امروزه انواع مختلفی از دستگاه تصفیه آب با برندهای مختلف در بازار وجود دارد. با این حال اغلب افراد هنوز این سوال را دارند که دستگاه تصفیه آب بخریم یا نخریم؟ این افراد باید بدانند که آب‌های لوله‌کشی شهری مملو از رسوبات و املاح است. هرچند که برای از بین بردن این مواد از کلر استفاده می‌شود، اما کلر در آب باقی مانده که برای سلامتی مضر شناخته می‌شود. به همین خاطر استفاده دائم از آب لوله‌کشی شهری می‌تواند سلامتی افراد را به خطر اندازد. شما با خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توانید از ورود مواد و املاح مضر به آب آشامیدنی جلوگیری کرده و آب با کیفیتی را بنوشید.

پالایه سازان توس
پالایه سازان توس

کارخانه پالایه سازان توس بهترین تولید کننده فیلتراسیون و تصفیه است. صادر کننده نمونه استان خراسان. بزرگ ترین تولید کننده خاورمیانه

فیلتر ممبران صنعتی ۸ اینچ

22,500,000 تومان

/5

168,000 تومان

/5
پک ۳ عددی بلوویو

145,000 تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
حساب من

برای استعلام قیمت

1- انواع فیلترهای تصفیه آب

2- دستگاه تصفیه آب

با شماره تماس بگیرید.