بزرگ ترین کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
مشهد، میدان جانباز، برج پاژ، ساختمان اداری ۱، طبقه ۶، واحد ۶۱۴
فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب لوله کشی

دستگاه تصفیه آب لوله کشی – فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب لوله کشی

نصب دستگاه تصفیه آب لوله کشی در منزل، امروزه به یک نیاز عادی و ضروری تبدیل شده است. خرید این دستگاه نه تنها هزینه نیست بلکه متخصصان آن را یک نوع سرمایه‌گذاری مطلوب و خوب روی سلامتی می‌دانند. بر اساس نتایج تجربیات، استفاده طولانی‌مدت از آب تصفیه شده در کاهش هزینه‌های پزشکی و درمانی خانواده مؤثر بوده است.
آنچه در این مقاله می خوانیم:

فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب لوله کشی

دستگاه تصفیه آب لوله کشی دسترسی شما را به سر‌چشمه آب سالم و عاری از ناخالصی و مواد شیمیایی ممکن می‌سازد. دستگاه تصفیه آب لوله کشی خانگی قادر است که کلر را از آب حذف کند و آبی عاری از هرگونه ناخالصی به شما هدیه کند.

کارشناسان پس از تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیده‌اند که حذف کلر از آب آشامیدنی قبل از نوشیدن باعث خواهد شد که احتمال ابتلای فرد به سرطان، درگیری با مشکلات گوارشی و مواجهه با بیماری‌های قلبی و نارسایی‌های کلیوی تا حد قابل توجهی افت پیدا کند. همچنین این دستگاه تصفیه آب قادر است یون‌های آلومینیوم در آب را از بین ببرد و آبی سالم در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

تصفیه آب و روش های آن

روش‌هایی که برای تصفیه آب لوله کشی استفاده می‌شوند را در دو دسته سنتی و مدرن تقسیم‌بندی می‌کنیم. استفاده از کربن فعال، روش اولترافیلتراسیون، روش اسمز معکوس، کارتریج فیلتر‌ الیافی، فیلتر‌های کیسه‌ای از روش‌های پیشرفته و مدرن تصفیه آب به‌شمار می‌آیند. جوشاندن آب، تقطیر آن از راه‌های سنتی تصفیه آب هستند که هر کدام معایب و مزایای خود را داشتند.

چرا باید آب لوله کشی تصفیه شود؟

آبی را که ما روزانه استفاده می‌کنیم هرچه سالم تر، خالص‌تر و با کیفیت‌تر باشد، سلامتی، سرزندگی و سرحالی بیشتری عایدمان خواهد شد و اندام‌های بدن عملکرد بهتر و منظم‌تری خواهند داشت. بسیاری از بیماری‌های ناشی از مصرف آب آلوده نشانه‌های قابل رویتی ندارند. بیماری‌هایی مانند هپاتیت و فلج اطفال توسط تک‌یاخته‌ها، ویروس‌ها، باکتری‌ها و انگل‌ها به وجود می‌آیند که ممکن است منشأ آب داشته باشند. برخی از آلاینده‌های موجود در آب آشامیدنی اثرات منفی خود را در دراز مدت نشان می‌دهند.

آلاینده‌هایی مانند سرب موجود در آب، روی هوش بچه‌ها تأثیر مستقیم می‌گذارند و باعث افت تحصیلی آن‌ها خواهند شد. مشکلاتی مانند سنگ کلیه در اثر مصرف آب سنگین و سخت در دراز مدت روی می‌دهند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه تصفیه آب لوله‌کشی برای از بین بردن یا کاهش آلاینده‌هایی مانند نیترات‌ها، آفت‌کش‌ها، فلزات سنگین و مواد آلی و در نتیجه حذف طعم نامطبوع آب طراحی شده اند و روز به روز هم پیشرفته‌تر می‌شوند.

مدت زمان پر شدن مخزن تصفیه آب خانگی چقدر است؟
مطالعه بیشتر

دستگاه تصفیه آب لوله کشی یک سرمایه گذاری معتبر

عمر لوله‌های آب کار گذاشته شده در زمین، گاهی به ۵۰ تا ۶۰ سال پیش برمی‌گردد. بدون شک زنگ زدگی و پوسیدگی لوله‌ها امری اجتناب ناپذیر است. هنگام مصرف آب و آشامیدنی، ذرات ناشی از زنگ زدگی و پوسیدگی لوله‌ها به مرور وارد آب مصرفی شما می‌شود. استفاده از دستگاه تصفیه آب لوله کشی این ذرات را از آب آشامیدنی شما جدا می‌کند تا خطرات ناشی از مصرف آن به حداقل برسد.

جمع بندی

بنابراین دراین مقاله دانستیم که بهتر است آب لوله کشی را با استفاده از دستگاه و فیلتر تصفیه آب، پاکسازی کنیم تا هرگونه آلودگی موجود در آن رفع شود.

پالایه سازان توس
پالایه سازان توس

کارخانه پالایه سازان توس بهترین تولید کننده فیلتراسیون و تصفیه است. صادر کننده نمونه استان خراسان. بزرگ ترین تولید کننده خاورمیانه

فیلتر ممبران صنعتی ۸ اینچ

25,000,000 تومان

/5
فیلتر ممبران صنعتی ۴ اینچی

10,000,000 تومان

/5

172,000 تومان

/5
پک ۳ عددی بلوویو

145,000 تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
حساب من

برای استعلام قیمت

1- انواع فیلترهای تصفیه آب

2- دستگاه تصفیه آب

با شماره تماس بگیرید.