بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
مشهد، میدان جانباز، برج پاژ، ساختمان اداری ۱، طبقه ۶، واحد ۶۱۴

تصفیه آب در چرام

اگر به دنبال بهترین فیلتر های تصفیه آب در چرام میگردید، می توانید با ما در پالایه سازان توس در ارتباط باشید. گروه صنعتی فرآیند توس به عنوان تنها تولید کننده داخلی انواع فیلتر و دستگاه تصفیه آب، دارای نمایندگی رسمی مجاز فروش انواع فیلتر تصفیه آب در استان کهگیلویه و بویراحمد شهر چرام است. جهت خرید و استعلام قیمت با مشاوران ما به شماره ۰۵۱-۳۷۶۰۳۷۲۰ در ارتباط باشید.

اهمیت تصفیه آب در چرام

چرام، شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد، در جنوب غرب ایران واقع شده است. در شهرستان ها به علت اینکه آب آشامیدنی از طریق منابع آب سطحی مانند رودخانه‌ها و چشمه‌ها تأمین می‌شود. این منابع آب ممکن است در معرض آلودگی‌های ناشی از فعالیت‌های انسانی مانند کشاورزی، صنعتی و شهری قرار گیرند. همچنین، ممکن است کیفیت آب این منابع به دلیل شرایط جغرافیایی مانند خشکسالی یا بارندگی‌های شدید تغییر کند و مقادیر بالایی از نمک، املاح بیش از حد مجاز را دارا باشد. به همین خاطر تامین آب آشامیدنی سالم و پاک و حفظ سلامت شهروندان و مسافران برای مسئولان این شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
به همین جهت نیاز به تامین آب آشامیدنی و اهمیت نوشیدن آن در این شهر بسیار ضروری و لازم است.
اغلب متخصصان این حوزه پیشنهاد تهیه دستگاه تصفیه آب و فیلتر های مناسب آن را می دهند، تا کاربران با نصب این محصولات در خانه خود، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، آب آشامیدنی پاک و تصفیه شده را داشته باشند.

دسته بندی های فیلتر آب

انواع فیلتر تصفیه آب در چرام

انواع فیلتر های تصفیه آب تولیدی توسط کارخانه صنعتی پالایه سازان فرآیند توس در شهر چرام شامل فیلتر هایی چون الیافی، فیلتر ممبران، فیلتر کربنی، فیلتر نخ تابیده، فیلتر قلیایی است که خریداران می توانند با ثبت سفارش آن در همین صفحه، این محصولات را در کمترین زمان با بهترین کیفیت تحویل بگیرند.

فیلتر الیافی در چرام

مرحله اول از تصفیه آب انواع دستگاه ها، فیلتر تصفیه آب الیافی است. این نوع فیلتر ها از جنس پلی پروپیلن تهیه شده و مانع از نفوذ ذرات تا قطر 1 میکرون می شوند.

فیلتر کربنی در چرام

فیلتر های کربنی در چرام به سه نوع فیلتر کربن گرانول، فیلتر کربن بلاک و فیلتر پست کربن تقسیم بندی می شوند که دو فیلتر کربنی ابتدایی به عنوان مراحل 2 و 3 از روند تصفیه آب به عنوان پالایشگر مواد آلی، گازهای شیمیایی، آفت کش ها، بو طعم نامطبوع و … به شمار می روند

فیلتر ممبران در چرام

مرحله چهارم از مراحل فیلتراسیون آب، مرحله عبور از فیلتر ممبران است. این نوع فیلتر ها از جنس پلی آمید بوده و از هرگونه فشار و PH های مختلف آب جلوگیری می کنند.
آب خروجی از این مرحله از فیلتراسیون، دارای پایین ترین حد TDS است.

فیلتر مینرال در شهر چرام

مرحله ششم از فرآیند تصفیه، استفاده از فیلتر های تصفیه آب مینرال mineral است. فیلتر های مینرال حاوی مقادیری املاح معدنی مناسب بدن است.

لیست نمایندگی های فروش در سراسر ایران

قیمت انواع فیلتر تصفیه آب در چرام

قیمت انواع فیلتر تصفیه آب در چرام با توجه به دستگاه تصفیه خریداری شده، حجم و ابعاد فیلتر، نوع کاربری آن و نوسانات قیمت ارز قابل تغییر است. شما عزیزان می توانید به جهت خرید یا استعلام قیمت انواع فیلتر آب در چرام با شماره های 37603720-051 ویا 37674234-051 در ارتباط باشید.

سوالات متداول

دستگاه ۶ مرحله هوزینگی بلوویو، دستگاه ۷ مرحله اینلاینی توس، دستگاه ۷ مرحله هوزینگی توس

گروه صنعتی پالایه سازان فرآیند توس با داشتن سابقه درخشان در تولید انواع دستگاه تصفیه آب و صادرات آن به اقصی نقاط دنیا، می تواند به شما در انتخاب مناسب ترین دستگاه تصفیه آب در چرام کمک کند. جهت کسب اطلاات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
پالایه سازان توس
پالایه سازان توس

کارخانه پالایه سازان توس بهترین تولید کننده فیلتراسیون و تصفیه است. صادر کننده نمونه استان خراسان. بزرگ ترین تولید کننده خاورمیانه

سبد خرید
حساب من

برای استعلام قیمت

1- انواع فیلترهای تصفیه آب

2- دستگاه تصفیه آب

با شماره تماس بگیرید.