دستگاه تصفیه 6 مرحله هوزینگی بلوویو

/5

توضیحات محصول

  • حذف بو و طعم نامطبوع
  • کاهش سختی مضر آب
  • دارای خواص ضد سرطانی و همچنین افزایش ph بدن

6,500,000 تومان

یکی از انواع دستگاه تصفیه آب تولید شده در کارخانه پالایه سازان فرآیند توس دستگاه ۶ مرحله هوزینگی بلوویو است که به روش اسمز معکوس (RO) آب را تصفیه می کند. دستگاه هوزینگی بلوویو دارای 6 مرحله برای تصفیه آب است و فیلتر ششم آن مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند.

دستگاه تصفیه آب بلوویو ذرات معلق و آلودگی های موجود در آب را حذف کرده و آب سالم تحویل مصرف کننده می دهد. تمام قطعات و فیلتر های تصفیه آب هوزینگ بلو ویو اصل است. برای نصب آن نیاز به سوراخ کردن کابینت نیست و با وجود شیر برقی، هدر رفتن آب به حداقل می رسد.

ویژگی های تصفیه آب ۶ مرحله هوزینگی بلوویو

  • اتصالات پنوماتیک
  • دارای عقربه
  • دارای پایه
  • شیر میکس
  • فیلتر مینرال
  • پمپ با قدرت
  • نصب و راه اندازی آسان
  • مصرف انرژی کم

مشخصات فیلترهای دستگاه ۶ مرحله هوزینگی بلوویو

بلوویو از جمله دستگاه های با کیفیت برای تصفیه آب است که قیمت مناسبی نیز دارد. فیلتر های به کار رفته در دستگاه شش مرحله ای عبارتند از:

1.فیلتر الیافی و فشرده

فیلتر الیافی و فشرده (wpp/spp) در مرحله اول دستگاه تصفیه آب قرار دارد و نقش آن حذف رسوبات داخل لوله آب است. فیلتر الیافی، تمام ذرات معلق در آب که شامل جلبک، لجن و… می شود را حذف می کند و کیفیت آب را بهتر می کند.

2.فیلتر کربن پودری

در مرحله دوم تصفیه آب هوزینگ بلوویو، فیلتر کربن پودری (GAC) قرار دارد که طعم و بوی نامطبوع آب را می گیرد. همچنین آلودگی های زیستی موجود در آب و کلر را حذف می کند.

3.فیلتر کربن بلاک

در مرحله سوم، فیلتر کربن بلاک (CTO) قرار دارد که مکمل مرحله ی دوم است. فیلتر کربن بلاک طعم و بوی نامطبوع را از آب می گیرد و کلر موجود در آب را حذف می کند. در نتیجه آب شفاف و زلال را به مرحله بعد برای تصفیه تحویل می دهد.

4.فیلتر اسمز معکوس RO

در مرحله چهارم، شوری آب و تمامی املاح و مواد شیمیایی، توسط فیلتر اسمز معکوس حذف می شود. فیلتر RO تا 97 درصد توانایی حذف مواد شیمیایی مانند نیتریت، نیترات، جیوه، کادمیوم و… را دارد و عناصر خطرناک و سرطان زا را تصفیه می کند.

5.فیلتر کربن نهایی

در مرحله پنجم، فیلتر کربن نهایی بوی نامطبوع و طعم ماندگی آب را حذف می کند. اگر اثری از کلر و طعم نامطبوع در آب وجود داشته باشد، در این مرحله زدوده می شود.

6.فیلتر مینرال

مرحله ششم تصفیه آب از فیلتر مینرال استفاده می کند تا مواد معدنی حذف شده از آب را دوباره به آب اضافه کند. فیلتر مینرال، همانطور که از نامش مشخص است، مواد معدنی که مفید است را به آب می افزاید.

قیمت دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله هوزینگی بلوویو

با توجه به نوسانات اقتصادی موجود در بازار، نمی توان قیمت مشخصی برای دستگاه تصفیه آب بلوویو در نظر گرفت. به همین خاطر برای اطلاع از قیمت ها، نیاز است با کارشناسان فروش پالایه سازان تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید دستگاه ۶ مرحله هوزینگی بلوویو

انواع دستگاه تصفیه آب و فیلتر تصفیه آب در کارخانه پالایه سازان توس با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت وجود دارد. شما می توانید برای سفارش محصول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

وزن 15.200 کیلوگرم
ابعاد 53.5 × 41.5 × 46 سانتیمتر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه تصفیه 6 مرحله هوزینگی بلوویو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر محصولات پالایه سازان

دستگاه 7 مرحله هوزینگی توس
8,500,000
تومان