دستگاه تصفیه 7 مرحله هوزینگی توس

/5

توضیحات محصول

  • مخزن ذخیره ۱۲ لیتری
  • دارای شیر برداشت استیل فانتزی
  • دارای گارانتی و ضمانت بی قید و شرط
  • دارای شیر میکس جهت حفظ املاح مفید آب
  • استفاده از قطعات تایوانی استاندارد

8,500,000 تومان

یکی از انواع دستگاه تصفیه آب تولید شده در کارخانه پالایه سازان فرآیند توس دستگاه ۷ مرحله هوزینگی توس است که با داشتن کربن فعال، تمام ذرات معلق موجود در آب را تا دقت 5 میکرون حذف می کند. علاوه بر این با استفاده از فیلترهای مخصوص در مراحل مختلف، آلودگی هایی نظیر فلزات سنگین و مواد شیمیایی را پاکسازی خواهد کرد.

آب به دلیل ساختار مولکولی، مواد مضر زیادی را در خود حل می کند. از آنجایی که آب در طبیعت دائما در حال گردش است، این مواد مضر و آلودگی ها وارد آب می شود. سیستم تصفیه آب شهری تا حدودی این آلودگی ها را می گیرد.

اما برخی از آلودگی ها به دلایل مختلف از جمله قدیمی بودن سیستم لوله کشی، همچنان در آب باقی می ماند. در این مواقع، بایستی از تصفیه آب با فیلترهای مخصوص استفاده نمود تا رسوب، کلر، مواد شیمیایی و فلزات سنگین از آب گرفته شوند و آب سالم در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

ویژگی های دستگاه هفت مرحله ای هوزینگی توس

  • دارای مخزن 12 لیتری برای ذخیره آب
  • حاوی شیر برداشت استیل فانتزی
  • دارای شیر میکس
  • حذف آلودگی های مختلف
  • حفظ مواد معدنی ضروری
  • کاهش سختی آب

مشخصات فیلترهای تصفیه آب ۷ مرحله ای هوزینگی توس

1.فیلتر الیاف فشرده

فیلتر الیاف فشرده یا رسوب گیر از جنس الیاف پلی پروپیلن است و برای حذف گرد و غبار، گل و لای، رسوبات و در کل ذرات معلق از آن استفاده می شود. فیلترهای الیافی آب را در شرایط مختلف اسیدی و بازی با دماهای مختلف پاکسازی می کنند. فیلتر رسوب گیر معمولا به عنوان فیلتر پیش تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد.

2.فیلتر کربن گرانول

فیلتر کربن گرانول یا فیلتر کربن پودری (GAC) از دانه های ریز کربن فعال تهیه می شود و در مرحله دوم دستگاه تصفیه قرار می گیرد. فرآیند تصفیه آب، توسط دانه های ریز کربن فعال انجام می شود و ناخالصی ها جذب کربن می شوند. گازهای شیمیایی محلول در آب، مواد آلی و کلر در این مرحله از آب جدا خواهند شد.

3.فیلتر کربن بلاک

فیلتر کربن بلاک یا فیلتر کربن جامد (CTO) در مرحله سوم دستگاه تصفیه آب قرار دارد و وظیفه ی آن، گرفتن بوی نامطبوع و طعم بد از آب است. همچنین ذرات معلق درشت که همچنان در آب باقی مانده اند را از آب پاکسازی می کند.

4.فیلتر پیش ممبران

فیلتر پیش ممبران برای محافظت از فیلتر ممبران، بر روی دستگاه تصفیه آب نصب می شود. زیرا فیلتر ممبران نقش مهمی در فرآیند تصفیه ایفا می کند و نیاز به محافظت دارد. فیلتر پیش ممبران، آلاینده ها را با دقت یک میکرون حذف کرده و عمر فیلتر ممبران را بالا می برد.

5.فیلتر ممبران ۷۵ گالن

فیلتر ممبران (Membrane) یکی از اصلی ترین اجزاء دستگاه تصفیه آب خانگی است که با روش اسمز معکوس، آب را پاکسازی و پالایش می کند. فیلتر ممبران 75 گالن از غشاء نیمه تراوا 13 لایه تشکیل شده است و آلاینده های آب را تا دقت 0.0001 حذف می کند.

6.فیلتر پست کربن

مرحله ششم دستگاه تصفیه آب خانگی، شامل فیلتر پست کربن (Post Carbon) می شود. فیلتر پست کربن، کلر، بوی نامطبوع و سایر مواد شیمیایی به جا مانده از مراحل قبل را تصفیه می کند.

7.فیلتر قلیایی مینرال

فیلتر مرحله هفتم دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلتر مینرال است که سطح مواد معدنی موجود در آب را افزایش داده و آب را قلیایی می کند. فیلتر قلیایی مینرال مواد معدنی مورد نیاز بدن از جمله منیزیم، سدیم، پتاسیم، کلسیم و… را به آب اضافه می کند و میزان اکسیژن محلول در آب را افزایش می دهد.

قیمت دستگاه ۷ مرحله هوزینگی توس

به علت وجود نوسانات اقتصادی در بازار، نمی توان قیمت به روز برای دستگاه های تصفیه آب در نظر گرفت. به همین جهت برای اطلاع از قیمت دستگاه ۷ مرحله هوزینگی توس نیاز است با کارشناسان فروش کارخانه پالایه سازان توس تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید دستگاه ۷ مرحله هوزینگی توس

کارخانه پالایه سازان توس، بزرگترین تولید کننده دستگاه های تصفیه آب و فیلترهای تصفیه آب خانگی در اندازه و ابعاد مورد نظر است. شما می توانید دستگاه ۷ مرحله ای هوزینگی توس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید. تنها کافیست، با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

وزن 15.600 کیلوگرم
ابعاد 53.5 × 41.5 × 46 سانتیمتر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه تصفیه 7 مرحله هوزینگی توس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر محصولات پالایه سازان

قیمت دستگاه 6 مرحله هوزینگی بلوویو
6,500,000
تومان