بزرگ ترین کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
مشهد، میدان جانباز، برج پاژ، ساختمان اداری ۱، طبقه ۶، واحد ۶۱۴
دستگاه تصفیه آب آمریکایی بهتر است یا تایوانی؟

دستگاه تصفیه آمریکایی بهتر است یا تایوانی؟

املاح موجود در آب مسئله‌ای است که همواره به آن توجه زیادی می‌شود. برای جلوگیری از ورود این املاح به آب آشامیدنی استفاده از دستگاه تصفیه آب بسیار مناسب است. اما هنگام خرید ممکن است دچار تردید شوید که دستگاه تصفیه آب آمریکایی بهتر است یا تایوانی؟ مسلما برندهای آمریکایی کیفیت بالاتری دارند اما خرید آن‌ها در ایران ممکن نیست و بهتر است از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین دستگاه‌های تایوانی موجود در ایران استفاده کنید.
آنچه در این مقاله می خوانیم:

دستگاه تصفیه آب آمریکایی

اگر در مورد دستگاه‌های تصفیه آب خانگی تحقیق و بررسی کرده باشید، قطعا برندهای آمریکایی به چشمتان می‌خورد. کشور آمریکا در حوزه این دستگاه‌ها پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته است. این کشور از پیشرفته‌ترین تجهیزات برای تولید تصفیه آب خانگی بهره می‌برد. به طور مثال سیستم فناوری اسمز معکوس رایج‌ترین روش برای تصفیه آب در این دستگاه‌ها به شمار می‌رود. همین دلیل باعث شده تا برندهای آمریکایی محبوبیت بیش‌تری نسبت به سایر کشورها داشته باشد. در ایران این برندها نیز طرفداران بیش‌تری دارند.
در سیستم اسمز معکوس آب با فشار بالا به غشا تصفیه برخورد می‌کند و تمام مواد و آلاینده‌ها توسط همین غشا جذب شده بنابراین شما می‌توانید آب سالم بنوشید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، در ایران پیدا کردن این برند بسیار سخت یا حتی نشدنی است. با وجود نوسانات قیمت ارز و دلار این دستگاه برای ایرانیان به صرفه نیست و شما می‌توانید با هزینه کم‌تر یک دستگاه هم رده این برند تهیه کنید.

دستگاه تصفیه آب تایوانی

در حال حاضر کشور تایوان یکی از کشورهای پیشرو در صنعت ساخت دستگاه تصفیه آب به شمار می‌رود و برندهایی که در ایران موجود است همگی ساخت این کشور هستند. ممکن است سوالی در خصوص این‌که دستگاه تصفیه آب آمریکایی بهتر است یا تایوانی؟ توجه کنید که تمامی این دستگاه‌ها از سیستم اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می‌کنند و توانایی کاهش سختی آب را تا 0001/0 میکرون را دارند. علاوه بر این، این دستگاه املاح مفید را پس از تصفیه به آب برمی‌گرداند و املاح مضری مانند نیترات، نیتریتف آرسنیک و آلومینیوم را تصفیه می‌کند.

تمام برندهای تایوانی دارای استاندارد سازمان بهداشت جهانی، گواهی کنترل کیفیت بهداشت آب، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا و استاندارد اروپا هستند. علاوه بر این موارد این دستگاه‌ها دارای قیمت مناسب بوده و نصب آن‌ها رایگان انجام می‌شود. هنگام خرید به گارانتی 8 تا 12 ماهه بدون قید و شرط این برند توجه کنید. مهم‌ترین مزیت این برند مصرف خانگی آب چاه است. همچنین این دستگاه مخزن آب 12 لیتری دارد که در هنگام قطعی برق و آب می‌توانید از آن استفاده کنید. تعداد محدود و قیمت بسیار مناسب این برندها باعث شده تا شما هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید.

عدد نرمال فشارسنج تصفیه آب چند است؟
مطالعه بیشتر

خرید بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در ایران

برای خرید بهترین برندها در ایران باید نکاتی را در نظر بگیرید.

۱- سیستم تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب روش‌ها و سیستم‌های مختلفی برای تصفیه دارند که در چند مرحله آب را تصفیه می‌کنند. هرچه میزان تصفیه بیش‌تر باشد مسلما مراحل آن به مراتب بالاتر می‌رود و کیفیت آب در این صورت بیش‌تر است. بهترین برندها در ایران از سیستم اسمز معکوس برای تصفیه استفاده می‌کنند.

۲- از بین بردن مواد معدنی مازاد

با وجود این‌که بسیاری از املاح و مواد معدنی باید در آب آشامیدنی وجود داشته باشد و تامین کننده مواد معدنی بدن هستند، اما مواد مازاد و اضافی در آب وجود دارند که باید توسط دستگاه تصفیه از بین روند. نکته مهم در مورد دستگاه آب شیرین کن خانگی این است که برخی از این دستگاه‌ها مواد مورد نیاز بدن را نیز از بین می‌برند. در نتیجه این عمل، آب شهری به یک ماده بی تاثیر تبدیل می‌شود. بنابراین بهتر است از دستگاه تصفیه آب تایوانی استفاده کنید که این املاح را در آب به خوبی حفظ کند.

۳- بو و مزه آب

در رابطه با کیفیت دستگاه‌ها این سوال مطرح است که دستگاه تصفیه آب آمریکایی بهتر است یا تایوانی؟ بسیاری از دستگاههای باکیفیت تایوانی تلخی و مزه بد آب را از بین می‌برند و طعم آن را بهبود می‌بخشند. با وجود این موضوع بسیاری از مصرف کنندگان از تلخی آب پس از تصفیه شکایت دارند.

۴- اندازه و محل قرار گیری دستگاه

بسیاری از مشتریان با مشکلاتی مانند کمبود جا برای قرارگیری این دستگاه مواجه هستند. بنابراین به این موضوع باید توجه زیادی داشته باشید. دستگاه‌های باکیفیت در ایران معمولا این مشکل را ندارد و فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهند.تاییدیه جهانی
هنگام خرید باید به استانداردهای جهانی دستگاه تصفیه آب خانگی توجه زیادی داشته باشید. بهتر است تمامی جوانب را مانند سلامت، کارایی و مهر تاییدیه سازمان‌های جهانی را در نظر بگیرید. مهم‌ترین استاندارد جهانی برای این دستگاه NFC است.

آشنایی با شیر قطع اتوماتیک دستگاه های تصفیه کننده آب
مطالعه بیشتر

۵- ظرفیت ذخیره سازی تصفیه

بررسی میزان توانایی ذخیره سازی دستگاه به شما کمک می‌کند تا آن را بر حسب نیازتان تهیه کنید. بهترین دستگاه‌ها امکان ذخیره آب را تا سقف یک هفته دارند و در این مدت آب کاملا سالم می‌ماند.

۶- قیمت دستگاه

بهترین برندهای موجود در ایران بسیار خوش قیمت هستند بنابراین به قیمت آن‌ها و مقرون به صرفه بودنشان در هنگام خرید بسیار توجه کنید. با وجود قیمت پایینی که دارند از نظر کارایی با دستگاه‌های آمریکایی برابری می‌کنند.

۷- هزینه نگهداری

دستگاه‌های با کیفیت موجود در ایران هزینه نگهداری بسیار پایینی دارند. به عنوان مثال هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب، تهیه پک کامل فیلترها و هزینه نصب از جمله عواملی است که باید به آن‌ها توجه کنید.

دستگاه تصفیه آب آمریکایی بهتر است یا تایوانی؟

دستگاه آمریکایی با وجود استفاده از بهترین تجهیزات و فناوری در ساخت دستگاه و تصفیه آب به روش اسمز معکوس جز بهترین برندها محسوب می‌شود. اما در ایران خرید این دستگاه تقریبا غیرممکن است. در حال حاضر برندهایی در ایران موجود هستند که از نظر کیفیت و کارایی مشابه برند آمریکایی هستند مانند برندهای تایوانی. البته در خصوص خرید این دستگاه این سوال مطرح می‌شود که دستگاه تصفیه آب آمریکایی بهتر است یا تایوانی؟ مسلما برندهای آمریکایی کیفیت بالاتری دارند اما به دلیل وجود تحریم و قیمت دلار وارد کردن این برندها ممکن نیست. شما می‌توانید برندهای تایوانی را با خیال راحت و قیمت مناسب تهیه کنید.

پالایه سازان توس
پالایه سازان توس

کارخانه پالایه سازان توس بهترین تولید کننده فیلتراسیون و تصفیه است. صادر کننده نمونه استان خراسان. بزرگ ترین تولید کننده خاورمیانه

فیلتر ممبران صنعتی ۸ اینچ

25,000,000 تومان

/5
فیلتر ممبران صنعتی ۴ اینچی

10,000,000 تومان

/5

172,000 تومان

/5
پک ۳ عددی بلوویو

145,000 تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
حساب من

برای استعلام قیمت

1- انواع فیلترهای تصفیه آب

2- دستگاه تصفیه آب

با شماره تماس بگیرید.