بزرگ ترین کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
کارخانه تولید کننده انواع فیلترهای تصفیه آب
مشهد، میدان جانباز، برج پاژ، ساختمان اداری ۱، طبقه ۶، واحد ۶۱۴
عوامل تاثیرگذار درکیفیت آب دستگاه تصفیه

عوامل تاثیرگذار در کیفیت آب دستگاه های تصفیه کننده

کیفیت آبی که می‌نوشید رابطه مستقیمی بر سلامتی دارد. شما زمانی می‌توانید بگویید که آب آشامیدنی خوب را به بدن خود می‌رسانید که میکروب‌ها و ویروس‌ها و مواد شیمیایی و سمی آن را از بین برده باشید و آبی خالص و زلال بنوشید. هر چقدر کیفیت آب دستگاه تصفیه بالا باشد، تاثیر بهتری بر عملکرد اندام‌های مختلف بدن و افزایش سلامتی شما خواهد داشت. حال باید دانست که کیفیت آب دستگاه تصفیه آب به چه عواملی بستگی دارد.
آنچه در این مقاله می خوانیم:

اهمیت تصفیه آب

از آنجا که آب مایعی حلال است نمی‌تواند هیچ‌گاه خالص باشد. به‌دلیل افزایش جمعیت و آلودگی‌های روز‌افزون هوا و رشد شهرنشینی، آب‌های زیرزمینی مواد مضر و سمی را در خود دارند‌. روش‌های تصفیه آب روز‌به‌روز پیشرفته‌تر و کامل‌تر می‌شوند. با پیشرفت علم و پیدایش دستگاه‌ تصفیه آب امکان از بین بردن املاح و مواد مضر از آن فراهم شده است اما عواملی چند در کیفیت آب دستگاه تصفیه موثر هستند.

فرایند تصفیه آب یک پروسه مهم و حیاتی

امروزه در تمام دنیا سیستم‌های تصفیه کننده آب استفاده می‌شود؛ اما نکته قابل توجه این است که قدرت این تصفیه خانه‌ها زیاد نیست و تمامی میکروب‌ها و مواد آلوده آب را از بین نمی‌برد. زیرا آن‌ها با روش کلرزنی کار تصفیه را انجام می‌دهند و تصفیه مجدد آب خانگی و مصرفی بسیار مهم است. به طور کلی به فرایند و سیستم‌هایی که به جداسازی ذرات معلق و ناخالصی‌های آب می پردازد تصفیه آب می‌گویند. برخی از روش‌های تصفیه آب می‌تواند انواع مواد مضر و سمی آن را از بین ببرد. دستگاه‌های تصفیه آب کاربرد‌ها و فرایندهای متفاوتی دارند و با فیلتر‌هایی که دارند املاح مختلف آب را تسویه می‌کنند.

کیفیت دستگاه تصفیه آب

روش‌های مختلف تصفیه آب، هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. یک روش تصفیه آب مطلوب روشی است که هم‌زمان با از بین بردن مواد سمی و آلوده آب، به ترکیب مواد ضروری و مفید آن آسیبی نرساند. دستگاه‌های تصفیه آب فیلتر‌های مختلفی دارند و هر کاربری بر اساس نیازهای مختلف فیلترهای تصفیه آب مختلفی را تهیه می‌کند. کیفیت آب دستگاه تصفیه به این فیلترها و بسته است. برخی از فیلتر‌های رایج دستگاه‌های تصفیه آب عبارتند از:

  • فیلتر کربن فعال
  • فیلتر اسمز معکوس
  • فیلترهای سرامیکی
  • فیلتر رزین تعویض یون
  • فیلتر UV
  • فیلتر بیوسند

کیفیت آب دستگاه تصفیه به چه عواملی بستگی دارد؟

فاکتور‌های متعددی در کیفیت آب دستگاه تصفیه موثر هستند. بعضی از این عوامل عبارتند از:

  • کیفیت آب
  • آلودگی‌ها
  • فشار آب
دستگاه قلیایی کننده آب
مطالعه بیشتر

هر چقدر کیفیت آبی که از دستگاه تصفیه آب بور داده می‌شود بالاتر باشد، کیفیت آب خروجی نیز بیشتر خواهد بود. معمولاً آبی که از شیر منازل ما جاری می‌شود آب سخت است و حاوی نمک‌های معدنی متعددی در خود خواهد بود. دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت می‌تواند این ترکیبات معدنی را از آب حذف کند. فشار آب ورودی به دستگاه باید به اندازه‌ای باشد که خروجی قابل قبولی از دستگاه بگیرید. فشار آب در تعیین نوع فیلتر نیز موثر خواهد بود.

تصفیه آب خانگی یک ضرورت امروزی

امروزه با توجه به پیشرفت علم اهمیت دادن به تصفیه آب خانگی یک ضرورت و سرمایه گذاری محسوب می‌شود. کیفیت آب دستگاه تصفیه از موارد مهم قابل توجه افراد است و بر سلامتی خانواده تاثیر بسزایی دارد.

پالایه سازان توس
پالایه سازان توس

کارخانه پالایه سازان توس بهترین تولید کننده فیلتراسیون و تصفیه است. صادر کننده نمونه استان خراسان. بزرگ ترین تولید کننده خاورمیانه

فیلتر ممبران صنعتی ۸ اینچ

25,000,000 تومان

/5
فیلتر ممبران صنعتی ۴ اینچی

10,000,000 تومان

/5

172,000 تومان

/5
پک ۳ عددی بلوویو

145,000 تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
حساب من

برای استعلام قیمت

1- انواع فیلترهای تصفیه آب

2- دستگاه تصفیه آب

با شماره تماس بگیرید.